hye readers yang aku kasihi .soryy dlm blog syira bnayk guna kan kau&aku .so soryy okayy .sudah masuk boleh follow.tenkiu sebb sngup baca entry ynag tah pape .iloveyou .muahx sikit.auww .tingal kn link anda dekt shoumix nty syira follow okayy :)daa

Followers

dalm gembira adaa sediyh :'(

nur syahirah (cahaya terkenal) .aku seorg ygg sensitif bab2 sediyh n terasaa .aku sediyh sbb tengok picture kaw dngn sidia .sediyh aku tade saper tahu .walao poen sidia ex buah hati kaw .aku sediyh bilaa tngok picture tuhh ,sbb aku kuat cemburu .kalah budakbudak .cmburu tande sygg kankan .?tapy bilaa aku cemburu aku nanges sorg2 .tade saper tahu isi hati aku .ader tak caracara untuk hilang kn sensitif dkt hati n prsaan niyh .?dngn cre mcm mner eyh .?aku jelous bilaa tngok gmbr tuhh.selagi picture tuhh ade ,selagi tuhh aku sediyh dngn peragai kaw .tolong beruba demi aku pliss bie .aku tank kaw maen2 kan aku.aku tank kaw game aku :( .aku poen ader hati n persaan .pndai pk mnaa btol .walau poen mmber2 ckp kaw penipu ,kaw kaki perempuan .aku still pcye dkt kaw ,sbb aku sygg gilaa vavih kat kaw.vavih poen tak mcm niyh .kaw perlu tahu .aku sygg kaw gilaa ,imiss you ,ineed you ,i love you until i diee :'( .pliss .delte picture tuhh .aku sediyh ,jelous ,mara ,

No comments:

Post a Comment