hye readers yang aku kasihi .soryy dlm blog syira bnayk guna kan kau&aku .so soryy okayy .sudah masuk boleh follow.tenkiu sebb sngup baca entry ynag tah pape .iloveyou .muahx sikit.auww .tingal kn link anda dekt shoumix nty syira follow okayy :)daa

Followers

mama:'(

nur shahirah binti ayob adlha nma aku .aku seorg ygg kuat trse smpai ke lubuk hati .mmg aku jujor life aku skarng sediyh sngt2 .sediyh tuh tader sape .MAMA maaf kan kakngah if terkasar bhasa ,melawan ckp mama ,buat tak heran sume ckp mama .MAMA say aku dah brubah .aku jujur mmg aku brubh sgle nyerh.aku tak mcm dulu.sbb aku sdeyh dngn lfe skrgg .dulu mama tade mcm niyh .dulu mama sllo buat kakngah tersnyu .skrgg mama pnting kan ABG (ikhmal zafuan) dri kakngah .kakngah tahuk kakngah bukn ank ygg terbaek .sjhat-jhat kakngah.kakngah tak penh sedikit poen nk bnci mama .sbb kakngah seorg ank ygg tak mmpu buat ape2.aku tader orgg ygg sllo dngn luahan hati aku .blog jer lhaa ygg sllo aku luah rase sediyh mara .tader saper yg tahuk hati aku skit,sdeyh mcm mner.aku nk mcm dulu ,mama slo t.care aku ,amek peduli tntg bljar aku .skrgg ,bilaa mama blik kerje ,mama bising dkt tlngee aku smpai buat aku kluar aer mataa .aku tader saper2 .aku hnye ader fmily .tapy fmily tader sorg poen yg amek peduli tntg aku .klo aku pergi jaoh dri sini .dorg crik aku blik ta ?or bia kan aku mati tepi jln mcm tuhh .aku tak trse dri disygi .seriosly mama dah brubah .sjak bilaa .?smpai bilaa mama nk mcm niyh .?kdg2 kakngah pk ,kakngah niyh saper bgyh mama ,klo mama bce blog niyh ,mama akan tahu hati kakngah skit mcm mner .ade kawan tapy bnyak kawan tader sape tahu hati kakngah .kawan ader time senag jerk .tpy aku bersyukur bilaa ader aten walou poen die tak amek kesah tntg aku .aku sediyh ,mara sume ader .smpai aku tatau nk luah dkt saper .nty stu hari aku pergi dri rumaa niyh ,aku mintaa maaf n ampun dri hujung kaki ibu ,bia aku merempat mner2 poen demi seorg ibu .bia aku tak mkan poen demi seorg ibu ,aku pndai crik duet sndirie .lastly terima kasih bnyak2 sbb penah jge aku smpai skrg .terima kasih mama sbb sllo paham kakngah walau sediyh n duka .kbaii :)

No comments:

Post a Comment