hye readers yang aku kasihi .soryy dlm blog syira bnayk guna kan kau&aku .so soryy okayy .sudah masuk boleh follow.tenkiu sebb sngup baca entry ynag tah pape .iloveyou .muahx sikit.auww .tingal kn link anda dekt shoumix nty syira follow okayy :)daa

Followers

awak awak awak :)

pheww !nmpk tank title dekat ats tuh .?tak nmpk zoom siket okayy .fuhh !2 bulan sudaah aku bersma si diaa .terima kasih ALLAH sbb bgyh syira kenal dngn seorg lelaki ygg betul2 paham syira .bie .terima kasih kerana jge kite ,terima kasih sngop klaur duet demi kite .terima kasih sebb awkk selalu happy kn kitee .terima ksih jugak sbb selalu buat kite nanges tntang awk ,ILOVEYOU  taw .:) .bie kite dah due bulan .boleh ker kite kekal lmaa sygg .?mybe boleh iff kite sme2 tak buat hal kan .?if aku ader slah dekt kaw .maaf kn aku taw .tanak maaf kan .?tape lhaa .just aku mntak jge ship kite smpai bilaa2 .aku rindu kaw ,aku sygg kaw ,aku nk selalu spend timee dngn kaw .sbb bilaa aku jmpe kaw.aku hilang semua rasa mara  ,problem ,sume nyerh lhaa .terima kasih sngat2.aku tatau nk ckp mcm mnaa lagi .sbb aku terlalu hapyy bilaa aku selalu dngn kaw .terima kasih sebb selalu dngr mulot aku berkata-kata .sbb aku seorg ygg tak penh diam ,klo diam tuh mestia der sbb .kaw tahu peragai aku mcm mnaa kan .bgos lhaa if kaw tahu .kaw taktau meyh aku sule bntot kaw. hehek:)lastly ILOVE YOU ,IMISS YOU .I NEED YOU :)sygg kaw lebyh lha bodoh!

No comments:

Post a Comment