hye readers yang aku kasihi .soryy dlm blog syira bnayk guna kan kau&aku .so soryy okayy .sudah masuk boleh follow.tenkiu sebb sngup baca entry ynag tah pape .iloveyou .muahx sikit.auww .tingal kn link anda dekt shoumix nty syira follow okayy :)daa

Followers

luah persaan sndrie :)

title hari niyh 'HAPPY' ,ape moksod happy .?nk ta,?pk lhaa sndrie kan .ayoyo ,syira niyh kejpa post sediyh ,kejpa post happy ,kejap post marah .ape kne kan (suke hati lhaa kna.blog aku) .firslty senyum dulu ,tidak tank crte lhaa .klo tanak bace .boleh tekan x sbelah kanan laptop , pc anda .syiraa cukop happy todayy sbb ader orgg ygg dngn luahan hati syiraa.syira rasa puas bilaa lepas sume dkt die .syira nanges depn mata die sndirie.kan best klo hari2 org sllo paham syira kan .pukol 2.30 pagi tadyh ,kaw text aku ckp tertido.tape aku still pham ,kaw mmg kuat mmbute mcm aku kan .grr .aku text kaw.tapy tak lmaa.sbb kdt kaw tak mngizin kan kaw text aku lame2 .aku kol kaw.kite borak ,walu poen tak lme kan .aku tetap happy bilaa dngr suare kaw ouhh .aku nk kaw ygg dulu ouhh .selalo t.cre aku .kaw ckp kaw janji kaw berubah kan .?okayy aku tngok smpai bilee :)

No comments:

Post a Comment