hye readers yang aku kasihi .soryy dlm blog syira bnayk guna kan kau&aku .so soryy okayy .sudah masuk boleh follow.tenkiu sebb sngup baca entry ynag tah pape .iloveyou .muahx sikit.auww .tingal kn link anda dekt shoumix nty syira follow okayy :)daa

Followers

makin menjadi-jadi :)

assalammualaikum budak pendekk (tak sedar ker kaw agi pndekk syira ?) hee:) title dkt ats tuhh nmpk tak .?mngancam tak .?AHHA .makin menjadi-jadi tuh title dkt ats .nk aku ulng lagi tak .?makin menjadi-jadi tuhh title dkt ats .?nk lagi .?fuhh stop!cukop okayy .klo kaw tak rety bce pegi msuk pra blerk :)nk taw .?okayy read n silent jer okayy :) title dkt ats tuhh bukn kne mngene dngn diri saper-saper poen .this my blog .suka hati aku kan .entry niyh kne -mengene dngn diri aku sendirie :) makin menjadi-jadi .?kaw rasa ape ygg ptot aku crtea ?aku mula kn dulu eyh .ehem .aku tatau nk crte kn mcm mnaa,tpy aku try crtaa :)AHAH .keling tak .?3 sebab peragai aku semakin menjadi-jadi :)

1.aku malaas nk pegi sch sb kerje skola bnyak betul .then aku tak sukee budak 3 ekor dlm class mate aku .mcm bodo kaw tahu .?nak sabotag orgg .aku tak kacau hidup korang ,tapayh nk usik aku .kank aku bwk stu balai polis tgkap kaw bru tahuu .pasal duet laju jerk kaw mintak aku ,kaw pk aku aper.?bank kaw. ?setakat baek dngn aku sekejap boleh lah .kaw nk tahu .?dlm hidup aku ,aku tak prnah jmper manusia mcm kaw . umor mkin meningkat .peragai mcm budak kecik.adekk aku poen tahu mne betul mne salah .bodoh!



2 .aku tatau knper hidup aku mcm tak tade arah tuju .okayy aku jujr.aku mmg bnyak prob sekrg .tpy prob aku tader saper tahu .aku sediyh weyh dngn lifee sekrg .klo hidup niyh tader undg2 .aku nk jerk kick dri aku sndrie .haihh .tpy tuhh sume berdosaa ,sejahat2 aku aku tahu about agamaa.jngn pndg hine dngn *nur syahirah* :) 


3.aku nk family aku layan aku mcm dulu ,since aku dngn abg gadoe .sejak tuhh aku rasa family aku laen .aku selalu melawan ckp mama ,aku tahu derhake itu berdose tak terasa hidupan syurga .tpy aku sediy dngn cara family aku .kadg2 aku nk jerk kluar dri rumaa.sbb aku pikir hati seorg ibu aku sngop tak kluar.bia poen merempat .hmm .aku tatau nkc kp cne dngn life aku sekrgg .mmg aku bnyak prob.aku mintak maaf if aku ader buat salah dngn korg .


klo esuk ako pergi .aku mintak ampun n maaf dri hujung rmbot korgg hinge hujong kaki .maaf kan aku .iff aku pergi.izin kan aku pergi.jngn mnangis.sbb aku tank orgg yg aku sygg nnges sbb aku :(

No comments:

Post a Comment