hye readers yang aku kasihi .soryy dlm blog syira bnayk guna kan kau&aku .so soryy okayy .sudah masuk boleh follow.tenkiu sebb sngup baca entry ynag tah pape .iloveyou .muahx sikit.auww .tingal kn link anda dekt shoumix nty syira follow okayy :)daa

Followers

puasa ohh puasa

cikk piahh,cik syira tumpang lalu .:)
salam sicomel ,slam sikachak ,slam si cntik cun melecun .
frends fb sibuk mngupdte blog ,smpaii pnj mnjelar dorgg punya storyy .karngn grnti 100%kankan
hmm .dahhh lme tak usik ini blog.terase rinduu.nk hug kiss boleh.auww.GATAL!. 


title dekt ats tuhh pasal ape eyhh .?PUASA .yess kaw pndaii ,aku lagi pndaii .khikhi .
tahun niyh serios aku rasa mcm tak puasa ,sebb mngu first dah kene AER BATU CMPOR(ABC) 
mmg tak PUASA lhaa kan.semngu poen berlalu .lagii 3 mngu nk raya .
sunguh mngugat iman nk raya cepat .nk DUET raya ,nak BAJU BRU untuk raya .nak SELUAR BARU tuk raya .
mama tolong beli bolehh.cukop bulan .ader gaji.saie hnta mama london.kihkih.kayh aku rasa dah lari dri tjuk.tatau nk ckp ape.so kbaii <3

No comments:

Post a Comment