hye readers yang aku kasihi .soryy dlm blog syira bnayk guna kan kau&aku .so soryy okayy .sudah masuk boleh follow.tenkiu sebb sngup baca entry ynag tah pape .iloveyou .muahx sikit.auww .tingal kn link anda dekt shoumix nty syira follow okayy :)daa

Followers

abg erry n akk miza

salam semua .ehem.nk bnga sikit.sebb orang yang aku nak sngat jmpa akhir nya jmpa jugak.auw gantang gituu.okayy aku geik.hehek .act .bukn nak bnga dpat tngkap gmbr dengan arts.hikhik .er.adekn kzen aku jelous .ahah .ape lhaa itu poen nk jelous .err .act .terima kasih jugak dekt mkcu aku sebb ckp dekt mydina der sale.dngn itu kite orng pergi jugak mydin nk beli brg.tak sngke pulak dekt situ ader abg erry n akk miza.so ajk dorg snap pic.auw .usha sikit gmbr niyh 
 okayy .niyh abg ery putra.yang aku jumpa semalam.gila ecited.haah .!gedik ! .mulamula malu gilaa nk ajak die take pic.tpi mmberni kn dri nk snap jugak kan .auw geram.kau ensem gilaa depndepn .bdn kau tuff gituu.dulu kau kurus.sekrg kau tuff n berisi.kau maen gim ker ape abg erry .?AHAH .rasa mcm nk cium pipi kau semlam.ahah.tipu jerk .jngn pecaya okayy .err .seriuss nk sngt jmpa kau lagii .
niyh kak miza.haha .btw niyh kali kedau kan kak kite jumpa.akk still ingat muka syira.haha .sipa akk tnya lagi 'eyh !adek niyh yg akk jmper dekt pedass tuh kan .?'auw.rse bngaa gila bila akk ingt syira.pdhal dha 2 tahu tak jmper.ahah .serius memg tak pecaya .haihh .soryy semlm sebb lepas snap pic syira terus blarr .tak salam akk.tak persan .mam ckp muka akk tergamam sebb ingt adek nk salam.lagi pun semalm nk blik .tuh yag terus pergi jerk,soryy kak miza.

 *okayy.rasa nk jmper dorg lagii .:)

No comments:

Post a Comment