hye readers yang aku kasihi .soryy dlm blog syira bnayk guna kan kau&aku .so soryy okayy .sudah masuk boleh follow.tenkiu sebb sngup baca entry ynag tah pape .iloveyou .muahx sikit.auww .tingal kn link anda dekt shoumix nty syira follow okayy :)daa

Followers

terima kasih !

assalammualaikum readers comel + cute +cun melecun +kachak +hensem !whoree.ape lagi eh .hemm .!
err.syira nk post entry niyh .before niyh syira nk ckp tenkiu sebb :
1.menghabis kan masa post psl syira .
2.susah2 memikir ka ayat postt pasl syira.
3.membazir kn stu post pasal syira .
tenkiu for evrting .ilove you .! 

sahabattt :')

gmbar neyh tngl kenangan , :'(


assalamualaikum , story neyh mmg sedih lha bgi aku , setelah hmpir satu tahun kiter berkawan rapat , msti adher sajer bale yg dtg dlm persahabatan kiter kn , susa nak hindari dari semua msalah neyh , tpi dha bnyk kali kiter putos shbat , tpi smpai skrg kiter still jadi kwan baek kn ? malah makin rapat , dha lamer kiter tak gdo kn syira ? bnyk knangan kiter brsamer , adher org ckp kiter less sbb pergi maner-2 kiter msti berdua , makan kaw suapkn aku , hm , aku tak sedar pon diri aku dha brubah , aku tak bole luper biler adher dgn kaw , msti adher bnde klakar jadikn syiraa ? hm tiber-2 jer msalah neyh dtang tnpe d undang :'( maafkan aku if aku buad hubungn kiter jadi mcm ney , aku tahu saalah aku , ak mintak maaf , aku janji dengan kaw , aku akan brubah , itu pon kalau kaw nak jadi kwan aku lgi kn :') takper , aku redha dgn ujian yg ALLAH bgi neyh , thanks kawan sb jadi kawan aku yg terbaek slme neyh , i just want you no , ILOVEYOUMYBESTIE :') thank for everything t,care dear , i hope you hppy with your life . :')

No comments:

Post a Comment